Home :: Producten :: Nieuws :: Netwerk :: Support :: Contact :: Sitemap :: Zoeken

Kennisbank
SmartServer Technologies > SmartServer Support > Kennisbank

Zoeken:


» Categorie: Administratie  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Facturatie Artikel beoordeeld 5.0/5.0
De facturatie vindt vooraf plaats. Eventuele extra verbruikte MB's worden achteraf gefactureerd. Alleen als u via Automatische incasso betaalt kunt u per maand betalen. Als u per bank of giro betaalt ...
Hoe verander ik mijn abonnement? Artikel beoordeeld 4.9/5.0
Indien u van Plan wilt veranderen stuurt u een e-mail naar Sales. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Upgraden naar een hoger Plan kan per maand indien u ons minimaal 5 werkdagen voor de 1e...
Hoe zeg ik mijn abonnement op? Artikel beoordeeld 5.0/5.0
Opzegging van alle abonnementen moet schriftelijk gebeuren. U kunt opzeggen aan het einde van een lopende contractperiode. Een contractperiode bedraagt minimaal 6 maanden. De opzegging moet uiterlijk ...
Mijn factuur klopt niet. Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Hoewel wij onze uiterste best doen kan het voorkomen dat u het niet eens bent met de factuur die u binnenkrijgt of dat de ontvangen factuur niet klopt. Wacht niet, neem direct contact op met onze admi...
Op tijd betalen. Artikel beoordeeld 3.2/5.0
Zorg ervoor dat u op tijd betaalt. Op de factuur staat de uiterste datum waarop het bedrag op onze rekening moet zijn bijgeschreven. Indien u niet op tijd betaalt kunnen wij uw account blokkeren. Voor...
Op welke manieren kan ik betalen? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Per bank of giro Via automatische incasso Alleen als u via automatische incasso betaalt kunt u per maand betalen.
Hoe kan ik betalen? Artikel beoordeeld 3.3/5.0
Er zijn verschillende mogelijkheden. U kunt vooruit betalen wat het meest gebruikelijk is of u kunt ons machtigen om 1 keer per periode het abonnementsgeld automatisch af te laten schrijven van uw ban...
 
  Copyright © 1996 - 2018  SmartServer Technologies BV